Čau

23.09.12

Sāksim no jaun

Sakrā ar to ka esmu sevi pilnībā izsmēlusi, zaudējusi iedvesmu, dzīves garšu un virzienu dzīvē, nolēmu atsākt rakstīt blogu, atsākt māksliniecisko darbību, fotogrāfē. Sākt visu no jauna. Šoreiz nopietnāk. Piešķirt dzīvei garšu  un krāsu.

Nesen pār mani nāca apskaidrība ka manis izvēlētais ceļš dzīvē ir absolūti man nepiemērots. Kā pret izlietni atsitusies, sapratu ka daru to kas man absolūti nepatīk. Pamanīju arī to ka esmu pārstājusi sevi da jebkā izpaust. Biju tik ļoti pārņemta ar pieaugušo dzīvi absolūti aizmirstot par sevi. Par savu vēlmi izveidot kautko savu. Par vēlmi dzīvot krāsainu un piesātinātu dzīvi.  Kauns sametās. 


Dažas lietas ko centīšos darīt biežāk:

  • Ņemšu līdzi kameru, katru dienu mēģināšu atrast ko iemūžināšanas vērtu. Jāmēģina uz dzīvi paskatīties savādāk. Viss apkārt, ja tā padomā, ir tik skaists, unikāls un interesants, bet es savā skriešanā pat nepaskatos apkārt. 
  • Atkal sākšu savu ķiņķēziņu un dizaina ideju kladīti. 
  • Biežāk jānodarbojās ar jogu un meditāciju
  • Jāsāk rakstīts savs saraksts
Uz mirkli novērsos un pazaudēju savu domu un to do listi savā galvā.

0 komentāri:

Ierakstīt komentāru