Čau

28.01.13

Katru mēnesi šis blogs maina konceptu. Tika veidots, lai man būtu vieta kur atskaitīties par saviem veikumiem fitnesā. Tad pārtapa par vienkāršu pļāpu blogu. Tad es izdomāju ka nebūtu slikti iemēģināt roku skaistumkopšanas blogsfērā. Un tagad es izdomāju ka nav ko diži māžoties cenšoties pieturēties pie noteikta koncepta, jo, kā mēs redzam, nekas man nesanāk. Pagaidām šis blogs  man kalpos kā treniņu vieta. Katru dienu mēģināšu 15 minūtes vienkārši rakstīt.
Šobrīd man būtu jāraksta kas pavisam cits.
Šodien varētu pastāstīt par to cik ļoti es gribu pavasari. Visi grib, es zinu. Putniņus. Sausu asfaltu. Siltumu. Sirds sāk lēkāt, kad domāju par pavasari. Varēšu skriet. No rītiem silti apģērbties, uzvilkt savu naikus, austiņas ausīs un aiziet..

1 komentāri:

  1. Labi raksti, vai esat dzirdējuši par Benjamiņa kungu, E-pasts: Lfdsloans@outlook.com --WhatsApp Kontaktpersona: + 1-9893943740--, kuri strādā ar finansēšanas pakalpojumu, viņi piešķir man aizdevumu USD 95 000,00 apmērā mana biznesa uzsākšanai, un es viņiem katru gadu maksāju Nu jau divus gadus, un man joprojām ir palikuši 2 gadi, lai gan man patīk sadarboties ar viņiem, jo viņi ir īsti aizdevumu aizdevēji, kas var jums sniegt jebkāda veida aizdevumu.

    AtbildētDzēst