Čau

07.01.13

Jaunais gads

Pagājušogad visas manas lielās apņemšanās un plāni izgāzās kā veca sēta. Šķiet ka pati sevi mēģināju iegāzt ļoti strikto noteikumu dēļ. Kā parasti bērniem, ja mamma saka jādara, pat ja nav grūti izdarīt, sāks spītēties. 2012. es biju nospraudusi pārāk augstus mērķus, biju pārāk stingra pret sevi un lielie ierobežojumi ko sev uzliku lika man nīst savus mērķus aizvien vairāk. Daudzas netika izdarīts, lielos apvērsumus dzīvē tomēr netaisīju. vienīgais par ko man ir prieks, tas ir Nordea maratons.
Un tā kā 2012. bija viens liels aplauziens, uz 2013. nekādu apņemšanos un lielo plānu man nav. Neapņemos gāzt kalnus un mainīt savu dzīvi par 180 grādiem.

Vienīgais kam mēģināšu pievērsties šogad pastiprināti ir savu zināšanu papildināšana, atmiņas un loģiskās domāšanas uzlabošanai. Kā arī mēģināšu atveseļot savus matus, nagus,ragus, kaulus un veselību kopumā. Jau esmu pasūtījusi Biotin vitamīnus (aka B vitamīns, aka H vitamīns), vairākas kalcija bundžiņas un vēl viskautko kopējā veselības stāvokļa uzlabošanai.

Un nekādus vairāk plānus šim gadam nekaļu. Mācīšos un rūpēšos par savu veselību. Tas arī viss.
Un man ir apnicis aukstums. Gribu vasaru. Siltas sajūtas. Lūk, manas siltās vasaras sajūtas.


0 komentāri:

Ierakstīt komentāru