Čau

05.10.12

Dzīves kvalitātes uzlabošana

Gluži par dzīves kvalitātes uzlabošanu šo manu rakstu sēriju nevar nosaukt, bet tiešām nevarēju savu domu noformulēt nekā savādāk.
Pamazām, ilgu laika periodu, vidi ap sevi cenšos padarīt patīkamāku. Atbrīvojot, atgružojot.
Tuvākajās dienā pieķeršos klāt mājas atmēslošanai. Gudri cilvēki saka ka jāmet ārā viss, kas nav aiztikts vairāk kā gadu. Manā mājā ir stūri, kuros es pat bijusi neesmu vairāk kā gadu, kur nu izmantojusi to, kas tur noglabāts. Tāpat ir ar manu mazo midzenīti. Pilns ar putekļu krājējiem. Un esmu minimālists, pēc idejas. Jūtos slikti piebāztās, pārbāztās un piestumtās telpās. Bet manas telpas ir tieši tādas.
Šodien pamanīju ka man ir daudz, pārāk daudz, kosmētikas, ķermeņa un matu kopšanas produktu. Kautvai tie paši roku krēmi. Nelietoju īpaši bieži, jo āda man ir normāla, ne sausa. Kāju krēmiņi. Kas tik nav.
Nolēmu vismaz divus mēnešus nepirkt neko no skaistumkopšanas produktiem. Nepieciešamās higiēnas preces, protams, būs jāpērk. Rīt nopirkšu lielo tamponu iepakojumu,dušas želeju un ausu kociņus, tas man iet uz beigām, un viss. Līdz, tā, tūlīt paskatīsimies, 5. decembrim nepērku neko no šīs produktu grupas.
Šodien piebeidzu vienu šokolādes ķermeņa skrubīti. Un šampūnu. Vēl viens skrubis stāv plauktā. Un ja nu ļoti gribēsies to šokolādi un kafiju, varu arī pati uztaisīt to skrubi.
Katrā ziņā, jā, lūk mans plāns turpmākajiem diviem mēnešiem. Izlietot to kas ir. Patukšot plauktus. Jo jau sāk palikt smieklīgi.

Vispār, sāku apsvērt domu, ka tik neieviest šādu "nekā jauna, kamēr ir vecais" arī citās dzīves sfērās. Piemēram nepirkt jaunas grāmatas, kamēr nav izlasītas iepriekšējās.

Par pārējiem "dzīves kvalitātes uzlabošanas " pasākumiem rīt.

0 komentāri:

Ierakstīt komentāru