Čau

11.10.12

Siberika

Izgāzos kā veca sēta ar savu plānu rakstīt katru dienu. Un ar apņemšanos nepirkt nekādus skaistumkopšanas produktus arī izgāzos.

Vakar, saprotot ka sporta somā neesmu ielikusi nedz šampūnus, nedz dušas želejas, nolēmu iegriezties Siberika veikaliņā, ko jau līdz šim biju apmeklējusi neskaitāmas reizes.

Līdz šim tur pārsvarā iegādājos Organic Shop produktus, ar ko esmu ļoti apmierināta.
Vakar gan tomēr centos sevi turēt rokās un iegādājos tikai to pēc kā nācu. Gandrīz.


Nespēju turēties pretī kārdinājumam un iegādājos pirts kāju skrubīti. Ko es ne mirkli nenožēloju.
Vakar pēc sporta zāles apmeklējuma viss arī tika izmēģināts.
Šampūns. Tā kā galvas āda man ir cimperlīga, nu jau kādu laiku cenšos lietot šampūnus bez parabēniem un SLS. Pēc konsultācijas ar veikala darbinieci, novienojāmies ka izmēģināšu šo šampūnu. Smaržo lieliski. Ļoti dabīga, neuzbāzīga un pat nedaudz nostalģiska smarža. Un kā galvenais pluss jāatzīmē to ka šampūns nepadarīja matus smagus. Un arī šodien, otrajā dienā pēc mazgāšanas mati ir forši. Kas notiek reti.
Dušas želeja. Par šo produktu esmu sajūsmā. Zem dušas ziepēdamies pavadīju kādu stundu. Smaržo lieliski!!! Pirmās sajūtas - vasara, agrs rīts, norasojusi zāle un es pa to vārtos. Pļavas zāles. Līdzīgi smaržoja pirts slotiņa ko šovasar Latgalē pati sev taisīju no pļavā savāktām zālēm un koku zariem.
Kāju skrubītis. Arī ļoti patika. Sēdēju pirtiņā laikam minūtes 25 masējot kājiņas ar šo skrubi.


Es nezinu, varbūt tas tāds placebo efekts vien ir, bet pēc visām savām pirts procedūrām un krēmiem, āda šķita mīkstāka nekā parasti. Un ejot gulēt, berzēju kājiņas vienu pret otru, priecājoties par to cik tās mīkstas.
Un par šo jauko komplektiņu es samaksāju vien nepilnus 4 Ls. Tādēļ es nepavisam nejūtos vainīga.

Un vispār, mani aizvien vairāk sāk priecēt dabīgās un organiskās kosmētikas un skaistumkopšanas produktu pārsvars pār pārējo, nedabīgo un ķīmisko kosmētiku.

0 komentāri:

Ierakstīt komentāru